Markedsforberedelser #6 (et lille hjertebarn)

Åh, nu skal mit eget print på stof stå sin prøve ude i den virkelige verden. Udenfor trygge blogland. Men derude hvor fremmede kan røre, se og kommentere på hvad de står med i hånden. Vil de overhovedet få øje på det? Kan det tiltrække så meget at folk tager det op i hånden? Eller køber?

Jeg har tidligere skrevet om stof med mit eget print jeg har fået trykt hos Spoonflower.
Til markedet på lørdag har min mor brugt stoffet til at sy nogle punge/penalhus/make-up tasker. 
Når jeg læser ovenstående, kan jeg ikke lade være med at blive ret stolt af hvad jeg har udrettet. Med mig selv, mit hoved, mine hænder. For 1 år siden fik jeg tilkendt førtidspension pga kroniske lidelser der gjorde mit liv til et levende helvede. Men jeg ville ikke gå i stå. Jeg ville ikke kapitulere. Med pensionen skulle jeg ikke længere kæmpe for at blive noget jeg ikke var. Eller kæmpe for at kunne gøre det, som ikke kunne lade sig gøre.
Istedet har jeg delvist fået lov at rette mit fokus på det jeg kunne! Det som giver mig glæde, kærlighed til mig selv, livsindhold og energi. Jeg synes stadig der er langt igen til et rimeligt liv, ikke mindst for mine unger. Men jeg tror jeg når derhen, hvis bare jeg gør mit bedste.
Rigtig glædelig varm august mandag.

5 thoughts on “Markedsforberedelser #6 (et lille hjertebarn)

  1. Hej JunetteDEM skal nok hurtigt få ben at gå på 😀 De er simpelthen SKØNNE, for åj, hvor er du dyktig til det der med mønstre og farver!Du har så mange gode grunde til at være stolt af dig selv, du har da virkelig fået mange ting til det sidste år, og jeg har på følelsen af, at din kreativitet kun bliver større og stærkere, jo mere du får lavet og sat ud i verden. Held og lykke med markedsforberedelserne.Kh Marthe

  2. Det er et meget fint print og nogle delikate farver. Det er sejt, at du insisterer på at føre nogle drømme ud i livet, selv om du er udfordret og bremset af helbredsproblemer. Det har jeg stor respekt for!Randi

Skriv en kommentar