Tapetpakke give away -slutter 19/4/13

Dette er en lille (evt stor) giveaway med det formål at få flere følgere på Facebook og Bloglovin´.
Du kan være med uanset om du vil følge mig eller ej!

Der er 1 lod til alle, som lægger en kommentar her i dette indlæg.

Til gengæld smider jeg flere gevinster i puljen jo flere følgere der kommer til. Så, hvis du vil øge antallet af gevinster skal jeg bruge din indsats. 🙂
For hver 100 jeg runder, smider jeg en ekstra pakke i puljen! Så du må meget gerne dele på din blog eller facebook, eller hvor du nu befinder dig.
Flere følgere = flere gevinster = større vinderchancer.

Tryk på knapperne herunder for at følge på Bloglovin´ og Facebook.

100 thoughts on “Tapetpakke give away -slutter 19/4/13

  1. Uhh lækker give away 🙂 Jeg følger dig via bloglovin og har syntes godt om din fb side. Smider et link i sidebaren på min blog når jeg kommer på min pc.

  2. Vil gerne være med på en enkelt 😉 Er helt ny her inde, og forstår ikke helt det "blog'lovin" Endnu.. Lære det nok snart!! Har like'ed dig på facebook! 🙂

Skriv et svar

