Et venindetip

Jeg havde besøg af veninde i går og da hun så mine sættekasser, var hun sådan lidt blown away.
Hun synes de var topfede og elskede den effekt med at sættekassen får et helt nyt look, afhængig af hvordan den vender. Det havde hun slet ikke opfanget ud fra de billeder vi har taget.
Så nu viser jeg dem frem igen 🙂

Tak, Lene!

PS.: De fine billeder er taget af Pattern Likes “praktikant” Troels.
PPS.: Troels er i øvrigt single, 34 år og elsker kombinationen af lyserød/orange, Pink Floyd, spiller guitar og  så kan du følge ham her!

6 thoughts on “Et venindetip

  1. Oh, jeg tænkte bare at det måske var en feature som var meget handy for en eventuel interesseret kreablogger. Så skal man ligesom ikke diskutere indretning. 🙂

  2. Det kan du selvfølgelig ha' ret i. Synes nu din rettelse 'sælger' Troles bedre:) Og meget pudsigt – for hvor du indretter med smukke tapeter, så har jeg lige ligget tværs over gulvet for at lime lister (med Panduro-lim anbefalet af dig endda!) på det største og absolut fedeste print med Pink Floyd, som skal fylde endevæggen i den nye udestue:)

Skriv et svar

