Working girl

I wish. Jeg har været fraværende fra mit kontor i en uge pga influenzasyge børn og savner savner! SAVNER at komme derop igen!
Jeg var lige et hurtigt smut forbi i går, for at finde stof frem til ordrer der skulle pakkes. Som min mor er så sød at pakke.

Billederne herunder er taget af min assistent Troels, som lige er blevet ansat 5 timer om ugen. De er taget til en artikel med fokus på førtidspensionister der gerne vil arbejde.

Jeg er ikke spor meget for at blive fotograferet. Jeg finder det grænseoverskridende og får mest af alt trang til at slå knude på mig selv og vende vrangen ud. Det er helt akavet for mig!

Men når jeg er fordybet i noget, så kan jeg godt abstrahere fra at nogen peger på mig med et kamera. Og jeg kan også rigtig godt lide at se på billeder hvor jeg er i min boble.

7 thoughts on “Working girl

Skriv et svar

