Tapetvanvid

I går sluttede en auktion med tapet i et af mine yndlingsprint.

Rullen gik for hvad der svarer til 2000 kr. Det er jo sindssygt. 2000 kr for en rulle. Det er jo lige før det er værre end elefantvanviddet.

Jeg har selv haft det til salg nogle gange for 100-125 kr pr meter. Dét synes jeg er helt vildt meget!

Vanvid eller ej, er det altså vildt spændende at følge med i, hvad der rører sig og hvad der kan sælges nærmest uden et øvre loft. Denne lille historie synes jeg lige at jeg ville dele med jer.

11 thoughts on “Tapetvanvid

  1. Hej JunetteJa, det var da en helt vild pris, selv om tapetet er suuuper smukt :0) Enig med Tina, vi er jo også med til at prissætte det, ingen tvivl om det ;-)Nåede liiige en lille tur i Husflid i går, og wauw, en overflods butik det er! Eldorado for alle kreative sjele :)Kh Marthe

Skriv et svar

