Glimt fra arbejdsbordet

Med syg barn i nu en uge, har jeg virkelig været hængt op.
Denne måned var det meningen at jeg skulle flytte i mine lokaler. Noget er gjort, men lige nu står det stille.
Jeg synes at jeg er god til at tilpasse mig omstændighederne og sysle alligevel. Lige nu er syslerne stjerner af tapet. De er vanvittig smukke med deres sarte pasteller, bling og lidt kling i form af en bjælde og et neonstrejf.

De kan købes for 45 kr stykket på julemarked i Marys i Vejle i kommende weekend. Eller jeg kan oprette annonce på Etsy, hvis det har interesse.

18 thoughts on “Glimt fra arbejdsbordet

  1. Fuldt forståeligt, med syge børn og julefrokost og alt. Der ER altså travlt inden jul 😉 Du må have en rigtig fin julefrokost lørdag og så høres vi bare hen ad vejen :)Knus

  2. Godt at du kan være i nuet, og tage det hele som det kommer. God bedring med den lille. Og jeg vil som sædvanlig gerne købe et par af dine hjemmegjorte ting, også af de smukke stjerner. Så læg dem endelig på etsy-butikken 🙂

  3. Theese are my variation of the german paper star.The traditionel german star is supposed to be made of papers that has print on both sides.So I had to make my own version to have it look pretty on both sides.I will make a DIY. Some day…. 🙂

Skriv et svar

