Dirty tricks

Hvis det ikke var fordi jeg var så ekstrem træt efter gårsdagens udfordringer, så havde jeg ligget søvnløs i nat.
Mit hoved var enormt optaget af, hvorledes jeg kunne lave den optimale finish på stjernen jeg viste frem i går. Der skal ofte så lidt til for at det ligner en milliard.
I stedet for at spekulere over det, drømte jeg mig til løsningen. Så smart!

Cute detalje med en lille bjælde

Materialer:
Bjælde, lille 0-ring, stor 0-ring, kæde
3-D liner med guldglitter
tapetstrimler

Tapeter er fra Retrovilla, min Etsyshop, og mit eget tapetdesign

3 thoughts on “Dirty tricks

Skriv et svar

