Delicious!

Bliver lige nødt til at lave endnu et indlæg med disse skønheder. De fortjener de, efter det dårlige billede fra i går i meget mærkeligt morgenlys. 🙂
På gårsdagens togtur til Kbh efter Sigurd og retur igen, fik jeg lavet en lille bunke ornamenter. Jeg sad i stillekupé og var helt fordybet i mit arbejde med at lime. Da jeg på et tidspunkt kiggede op, opdagede jeg at de nærmeste 6 passagerer sad og kiggede på mig. Og når en var færdig blev der hvisket ord i stil med: wow, imponerende, flot. Jeg elsker at sidde og arbejde i en stillekupé!

 Du kan købe et sæt til at lave kugler selv her:
Trendsales
Etsy

Farverne er nøje udvalgt blandt de pastelfarvede tapeter og papir med neonprint på. Delicious!

7 thoughts on “Delicious!

  1. Altså Junette, de er fantastiske:) laver du selv kvasten? Kan godt forstå de gloede i toget, det ville jeg også have gjort, men kun for at kunne gøre dig kunsten efter, tror også jeg må lave nogle flere i år.Kh Mia

Skriv et svar

