Særling

Denne uge har budt på en masse rejseri. Jeg har vel brugt omkring 10 timer i tog. Det ryster og bumler og er jeg synes det er helt ideelt til skæve tegninger. Jeg har hadet at tegne i toget netop fordi det ryster så meget, at det aldrig bliver som man havde planer om.
Jeg vil så gerne lære at tegne ansigter med lys og skygge, men synes det er pissesvært! Så når jeg gør det i toget, så får skævhederne ekstra styrke, så det bliver interessant. (Hvis det ikke bliver interessant, men bare grimt, så er det ikke min skyld, men togets!)

Dette ansigt har nærmest fiskeøjeperspektiv, og ser temmelig spooky ud. Aner ikke hvordan det gik til. Det skete bare! 🙂 Jeg har aldrig fået tegneundervisning og ved heller ikke så meget om perspektiv, så synes det er ret sjovt at det lissom bare sker.

Nyt ansigt på vej. Tror måske det ender ud at blive en trold. 😀 Ikke noget jeg har så meget magt over.

9 thoughts on “Særling

  1. For en som mig der ikke kan tegne, ihvertfald ikke på den måde, da ser det ret godt ud, og når nu tegning og foto af dig selv ligger lige overfor hinanden så kunne det næsten ligene et selvportræt.god lørdag aftenEva

Skriv et svar

