Svaret på hvad jeg har gang i

Frugtkasser og regnbuedåse.
Til frugtkasserne har jeg brugt 2 strimler a 2,5 cm. Supernem og billig måde at opgradere disse kasser. Hvis tapetet koster 100 kr pr meter er der materialer for 5 kr per kasse.
Regnbuedåsen er en upcycled tobaksdåse. Jeg har limet strimlerne skråt på. På den måde er der ingen overgang der hvor tapetet starter/slutter. Dermed er der heller ikke nogen bagside og dåsen er pæn hele vejen rundt. Jeg har efterfølgende lakeret med dekopagelak. Det er superlækkert med regnbueeffekten!

første strimmel bliver limet på

flere strimler kommer på.
Det overskydende tapet bliver klippet af foroven og forneden for hver strimmel.

Tapeterne som jeg har brugt er fra min egen etsy shop og fra Retrovilla.

5 thoughts on “Svaret på hvad jeg har gang i

Skriv et svar

