Usandsynligt heldigt tapetfund!

I dag kom posten med en hel utrolig ventet pakke.
Jeg har nemlig været så heldig at få fingre i 1½ rulle tapet med dette ultra populære print.
Jeg har aldrig set denne farve til salg før. Jeg fandt det på ebay, hvor jeg køber det meste af mit stof og tapet. Lige da annoncen var oprettet, skrev jeg til sælger og bød hende mit smertegrænse bud, mod at hun ville sælge til mig med det samme og lukke annoncen igen. Det ville hun heldigvis gerne!
Det var med is i maven jeg gjorde det, for jeg kunne risikere at hun sagde nej og at auktionen ville løbe op i en endnu mere sindssyg pris end den jeg kunne byde.

Derudover er der også kommet et par andre ruller som også har lækkerhedsfaktor. Labre farver, de lilla og turkis!
På et eller andet tidspunkt skal noget af det nok komme til salg i min Etsy butik.

17 thoughts on “Usandsynligt heldigt tapetfund!

  1. Fedt! Og ja – det er med is i maven man skriver og hører til et direkte salg 🙂 Men det er jo det, der er sjovt ved det her, ikke? At finde de gode sager – og også ende med at få dem – på den ene eller den anden måde :-)Fede fund!!Kh. Mette

  2. Jeg sælger kun dette i metermål desværre, da jeg selv skal bruge noget af det til projekter. Det har også været for dyrt til at jeg kan sælge det som hel rulle til en fair pris. Har selv givet 600 kr.

Skriv et svar

