Favorit spraymaling give away

Der er mange der har stillet spørgsmål omkring spraymaling efter at jeg har vist mine spraymalede projekter her på bloggen.

Jeg vil rigtig gerne dele mine erfaringer!
Nu er jeg ikke typen der synes det er så fedt at gå i byggemarkeder (eller at shoppe andre steder end på nettet, sådan helt generelt faktisk).
I min søgen på maling fandt jeg den lækreste netshop Run for Cover med et stort udvalg af spraymaling. 
Jeg kan godt lide pæne dåser! Og her kan man få spraymaling, hvor emballagen ligner eksklusiv hårlak! Hvor fedt er det ikke lige? Jeg synes det er toppen!
Jeg tror i øvrigt at shoppens primære målgruppe er lidt mere ligeglade med om dåserne ligner beauty produkter. Det ser ud til at deres primære målgruppe er lidt mere hiphop og skateragtige end pastelelskende kreabloggere. 🙂
Der er mange forskellige mærker og jeg har været igennem flere af dem (altså dem med pæne dåser). Min absolut favorit af dem, er den der hedder MTN 94
Rimelig pæn, ikk?
Plusser:

-Dækker bedre end de andre malinger jeg har prøvet.
-Pæn dåse.
-Overfladen er mat og blød. Lidt ligesom foundation. Man får sådan lyst til at ae det man har malet. Seriøst.
-Spraymaling lugter! Period! Men denne dufter af marcipan og neglelak.
-Der findes mange farver. (66 forskellige)
-Der findes lækre farver som pasteller og neon. Win!
-Det er den maling jeg har prøvet, som er lettest at styre så der ikke kommer løbere.

-Mega nice pris. 35 kr stykket eller 30 kr hvis du bestiller over 10 stk.

Minuser:-Der findes et andet mærke med en lidt pænere dåse.
-Farvekoderne på shoppen er lidt lysere end de virkelige farver. Så jeg blev lidt overrasket fordi farverne var mørkere end forventet. Men nu ved jeg det, så når jeg bestiller igen bliver jeg ikke overrasket. Det er også muligt at det bare er min skærm. Farver og computerskærme er sommetider en videnskab….
Og nu til det rigtig sjove!
Jeg har kontaktet webshoppen Run for Cover, hvor jeg køber min maling, for at høre om de ville sponsorere en gave til mine læsere. Det vil de gerne! Så nu har I, søde læsere mulighed for at vinde 6 dåser af min favoritspraymaling: MTN 94.
For at deltage skal du bruge den widget her i indlægget. Det er ikke nok at lægge en kommentar. Det er ikke mig som manuelt trækker en vinder nemlig. Vinderen bliver trukket af min widget, så hvis du ikke bruger den er du ikke med i lodtrækningen.

Hvis du køber maling på Run for Cover som jeg har gjort, så kan du få en pose ekstra dyser med, hvis du bruger rabatkoden “patternlike”. Det er altså ret praktisk med ekstra dyser, fordi de stopper let til.

EDIT: Husk nu at skrive hvilke farver du ønsker i din kommentar. Det er dem du får hvis det er dig som vinder!

Et lille PS her i bunden. Jeg får ikke selv noget for dette indlæg. Jeg har kontaktet butikken, fordi jeg synes det er et godt sted at handle og fordi jeg har fundet mit favoritmaling over dem alle. Om butikken havde sagt ja eller nej til at sponsorere denne give away, er uden betydning. Jeg ville have skrevet om mine erfaringer med denne maling alligevel. Måske bare med knap så mange links. 😉

87 thoughts on “Favorit spraymaling give away

  1. Uuuh, som hungrende efter og afhængig af spraymaling er dette bare THE Give Away :-D. Ville ønske jeg ville vinde følgende:RV116 – BLOOD REDR1021 – LIGHT YELLOWRV171 – COMMUNITY VIRV149 – HYDRA BLUERV – FLOUR GREENRV173 – ULTRAVIOLETEr ret ny i blogland og er lige faldet over din blog ad omveje – endte faktisk først ved din fantastiske og farlige etsy-shop ;-)Kh. Trine

  2. Jeg vil gerne være med, og vil gerne vinde disse farver:RV129 – OREGANO GREERV60 – KRYPTON GREENRV16 – PISTACHIO GRRV130 – EUSKADI GREERV177 – ELDORADOR1021 – LIGHT YELLOWHilsen Heidi fra Egholmvej 16

  3. Altså jeg fatter ikke en brik af den wignet. Har logget mig ind og nu står der plus5 – har hverken blog eller andet, så måske jeg slet ikke kan deltage? hmmm….I tilfælde af, at jeg kan være med alligevel, kommer mine favoritfarver lige her:PlanctonDalai orangegemini greenParty yellowRita greyflour yellow

  4. Du kan få lodder på følgende måder:-Registrere dig på min giveaway widget og lægge en kommentar med hvilke farver du ønsker-Tilmelde dig min blog via google friend connect.-Det kan man vist godt uden at have en blog, men hvis man har en google konto?-Tilføje mig på din blogroll. Det kan du ikke uden en blogLinke til denne give away fra website/blog/twitter/facebook etc.Og ja man kan tilmelde sig alle lodder uden ren faktisk at gøre som der står. Men de bliver naturligvis diskvalificeret.

  5. Fantastisk ide med denne give away… har lagt en masse lodder og håber at kunne vinde disse:RV170 – PERSIA VIOLETRV142 – GEMINI GREENRV149 – HYDRA BLUER9010 – WHITERV165 – ORCHID PINKR1021 – LIGHT YELLOW

  6. Dejligt at kunne vinde sådan nogen lækre farver, selvom jeg ikke er helt sikker på at jeg gjorde det rigtigt :)Men skulle jeg være heldig så ønsker jeg mig disse farver:RV124 Frisco GreenRV16 Pistaachio greenRV200 PlanctonRV149 Hydra BlueRV145 Erasmus GreenRV165 Orchid PinkDet var da vist seks, men jeg kan da godt bruge mange flere 🙂

  7. Ih, hvor fedt.Jeg kunne godt tænke migRV102 – DALAI ORANGE RV20 – PARTY YELLOWRV124 – FRISCO GREENRV145 – ERASMUS GREERV – FLOUR YELLOWRV165 – ORCHID PINKkh

  8. Åh, hvor er de bare topfede.Og med to børneværelse der skal shines op lige om lidt, ville de bare være så cool at vinde:Jeg skal klart have:R2004 – ORANGERV – FLOUR BLUERV172 – DESTINY VIOLRV183 – BERYL GREENRV165 – ORCHID PINKRV – FLOUR YELLOWSmil fra Line

  9. Lækker give away!!!Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig:RV149 – Hydra BlueRV20 – Party YellowRV124 – Frisco GreenRV170 – Persia VioletRV145 – Erasmus GreenRV165 – Orchid Pink

  10. Dejligt med gode råd og erfaring om spraymaling. Jeg har stadig min spraymaler debut til gode, men jeg må jo springe ud i det, hvis jeg vinder her.Jeg vil gerne vinde disse farver:Light yellowTangerinFlour PinkUltravioletErasmus green

  11. Uha.. jeg har så mange ideer 😀 Og Pinterest har slet ikke hjulpet 😀 Hvis jeg er så ultra heldig at vinde, så vil jeg gå amok med disse farver:RV60 – KRYPTON GREENRV – FLOUR GREENRV183 – BERYL GREENRV – FLOUR BLUEV173 – ULTRAVIOLETRV171 – COMMUNITY VI

  12. Hvilken vild give away – og som sendt fra himlen, da jeg netop for et par dage siden gik igang med mit allerførste spray-projekt. Jeg krydser fingre, og er jeg den heldige, vil jeg gerne modtage flg. farver:R9011 – BLACKR5005 – DARK BLUERV177 – ELDORADORV – FLOUR GREENRV199 – HYDRA BLUERV165 – ORCHID PINKKærligst Line

  13. Hej!sikke en lækker gave man kan vinde, den vil jeg meget gerne vinder ;), har nogle projekter som jeg kan bruge det til, som f. eks pop art. Hvis jeg vinder ønsker jeg min disse farver. RV – FLOUR GREEN RV – FLOUR PINK RV170 – PERSIA VIOLE R9011 – BLACK R9010 – WHITE R1021 – LIGHT YELLOW Min blog:http://genbrugsfund.blogspot.dk/ Hilsen Lone

  14. Men mon det så er rigtigt det jeg har gjort? Jeg kan nemlig kun gøre det første, hvilket har givet 5 lodder – er det korrekt, at det skal gøre det? Hm…det håber jeg….

  15. Håber det virkede med widgetten:-)Skulle jeg være den heldige ønsker jeg mig følgende farver:RV – FLOUR ORANGERV – FLOUR GREENRV – FLOUR PINKRV – FLOUR BLUERV171 – COMMUNITY VIR1021 – LIGHT YELLOW KH Marianne

  16. Jeg ville rigtig gerne være den heldige vinder af disse her flotte farver…selvom det er svært at vælge ;-)RV170 – PERSIA VIOLER9011 – BLACK RV165 – ORCHID PINKRV149 – HYDRA BLUERV145 – ERASMUS GREERV – FLOUR GREENGod aften 😉

  17. Jeg har for nylig kastet mig udi popart, og der er spraymaling uundværlig… Jeg craver farver, – for selv har jeg KUN hvid indtil videre, så jeg (og dem jeg må låne af) ville blive ellevild(e) hvis jeg vandt 🙂 Krydser fingre 🙂 RV – FLOUR YELLOW -RV145 – ERASMUS GREERV – FLOUR GREENRV165 – ORCHID PINKRV170 – PERSIA VIOLERV – FLOUR ORANGE

  18. Jeg har kun dårlige erfaringer med spraymaling og håber at jeg kan "blive genfødt". Jeg kunne godt tænke mig følgende 6 farver:Flour yellow Light yellow flour green magenta tangerinewolf greyEmilie

Skriv et svar

