Nu kan du vinde dyrebørnene!

Det er længe siden der har været en give away her hos mig, selvom der egentlig har været meget at fejre på bloggen.

Jeg har fået nyt navn fra Hverdagsmønstre til Pattern Like. Ambitionen er knap så meget hverdag og meget mere af min kærlighed til mønstre. Bloggen har med navnet også fået nyt layout.
Jeg kan også fejre min opstart af Etsy butik. Det er gået over alt forventning! Og det var ikke gået uden hjælp fra mine nærmeste.
Jeg har desuden fået printet noget stof hos Spoonflower, som fik mig til at falde lidt bagover af begejstring. Det var især dyrebørnene, som i særlig grad repræsenterer min naive og farveelskende stil. 
Det er netop dyrebørnene som du kan vinde i denne give away.
Reglerne:
1 lod for kommentar.
2 lodder for kommentar + tilføje mig til din blogroll
3 lodder for kommentar + tilføje til din blogroll + link til denne give away (du må bruge billedet herunder)

Eksempler på hvad jeg har brugt stoffet til. Glæder mig til at se andres fortolkninger!

56 thoughts on “Nu kan du vinde dyrebørnene!

  1. Hej Junette!Sikke en fin blog du har her : ) Jeg er ganske "fersk" når det gjælder at følge med her i blog-universet, og må sige, jeg bliver vildt imponeret over alle flotte, kreative kvinder her ude. Bliver helt og totalt inspireret til at genopdage/optage gamle kunster, og har for nylig kommet igang igen med at sy. Sindsygt dejligt, at føle at man kan udrette noget kreativt, efter laaang tid "i dvale". Det føles lidt som om det kribler i kroppen, og man kan slet ikke vænte med at komme i gang med næste projekt! : ) Sådan håber jeg du også har det, når det gjælder din tegning, for det må jeg give dig ros for, at du behærsker til fulde! :0) Jeg vil rigtig gerne deltage her med 2 lodder, og skynder mig med at følge din blog. Jeg ser virkelig frem til at følge dig på sidelinien i tiden fremover! Og stort tillykke med dine tegninge der er kommet ud i produktion. Hvor er det bare for sejt! ! ! kh Marthe : )

  2. Ej jeg troede faktisk jeg havde deltaget!! Jeg ville elske at vinde dit fantastiske stof, og håber at et sidste øjebliks deltagelse giver bonus! Smider 2 lodder i puljen, og siger tak for at man altid kan hente lækre farver til øjnene og god inspiration herinde!God weekend Kh Katharina

Skriv et svar

