Tegning og træthed

Lige for tiden står det lidt stille her på bloggen, som det gør i mit liv.
Jeg er rigtig hårdt ramt for tiden. Er meget meget træt, har meget få kræfter og en næsten ikke-eksisterende udholdenhed. Det gør så at jeg ikke kan tage ordenlig hånd om min diabetes. Desuden er der dukket svære depressive symptomer op, som en naturlig konsekvens af at jeg ikke formår det jeg skal.
Lige om få dage er det juleaften og jeg har ikke en eneste gave i hus. Heldigvis kommer en kollega i morgen og hjælper mig. Det skal nok gå. Det skal det jo.
En aften i denne uge i fik jeg tegnet dette og fik tankerne lidt på afstand:

3 thoughts on “Tegning og træthed

  1. Hej Junette,Ville bare lige ønske dig en glædelig jul. Håber du får ro på julegaverne i dag, så du kan nyde julen og slappe af. Jeg følger trofast med her på bloggen uanset hvor ofte du poster indlæg.Glæder mig til at høre om dine nye projekter i det kommende år:-)Glædelig jul,Anne-Mette

Skriv et svar

