The Magic Roundabout

Jeg har længe søgt efter stof med “The Magic Roundabout”. Jeg synes udtrykket er fantastisk!
The Magic Roundabout er en tv-serie produceret i 60erne og 70erne. Først i Frankrig og nogle år senere i England, hvor BBC købte rettighederne til at lave deres egen produktion. (Derfor eksisterer der også både fransk og engelsk tekstil!).
Den engelske serie var enormt populær både blandt børn og voksne. Den opnåede senere kultstatus og der er lavet flere dokumentarfilm om serien. Et af mysterierne omkring serien er at den gemmer på skjulte hentydninger og kan fortolkes på flere måder.

PS: På et tidspunkt kommer der en kategori i min Etsy shop med børneprint. Jeg har efterhånden mange rigtig spændende prints. Men det må lige vente på sig, da jeg er i en temmelig dårlig periode energimæssigt. Men stay tuned!

3 thoughts on “The Magic Roundabout

  1. Hej Junette. Jeg har modtaget de fine pudebetræk fra dig, tak, de er skønne. Må jeg låne dit billede af ornament-kuglen til min blog?Kh Mia

Skriv et svar

