Give away, lilla mønster

I anledning af at jeg har udgivet 415 indlæg OG fået 415 faste læsere, kommer her en lidt anderledes give away, som jeg er ikke så lidt spændt på!
Gevinsten er dette mønster, som kan bruges på DIN blog, hjemmeside, computer etc. Indtil der er trukket en vinder vil jeg bruge mønstret som baggrund her på bloggen. Derefter bliver det fjernet, så det kun er vinderen som kan bruge det.
At lave mønstre er jo det mit hjerte banker for, så dette er også en prøve på om der overhovedet er interesse for sådan noget hos andre.
Blomsterne har jeg tegnet i hånden, scannet ind og derefter farvelagt samt udarbejdet til rapport i Photoshop. Mønstret er stærkt inspireret af et af mine favoritstoffer.
1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar+fast læser
3 lodder for kommentar+fast læser+link fra dit medie (blog, facebook, twitter, g+, etc)

Lilla stof, som har været min inspiration
Du kan bruge dette billede, hvis du vil linke fra din blog

30 thoughts on “Give away, lilla mønster

  1. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder – forudsat, at der også følger en guide med til, hvordan jeg får det å min blog 😉 Ellers er jeg bange for, det vil gå til spilde 😀

  2. Jeg vil rigtig gerne være med. Det er så fint.Det mønster leder mine tanker hen på noget liberty-stof jeg så for et par dage siden hos Celine -strawberry flavour.Kh. Malene

  3. Jeg snupper 3 lodder.Jeg er lidt træt af min blog og har i et stykke tid tænkt på at lave noget selv, men da jeg ikke har dit talent, er det ikke blevet til noget. Så nu vil jeg krydse fingre 🙂

  4. Du er da en haj til det der! Hold op det ser fedt ud og hvor måtte det gerne kunne skrives ud af min printer på stof!Jeg håber da det er noget du gør mere i!Jeg vil med glæde deltage med to lodder i din fine Giveaway!

  5. Super flot! Er også mit absolutte favoritretrostof – såå hvis du en dag finder på at få det trykt på stof så er jeg MEGET interesseret i at få lov at købe noget !!Jeg er med på to lodder.Smil fra Mia

Skriv et svar

