Helt usandsynlige sandaler

Jeg er blevet ejer af et par helt usandsynlige sandaler. Seriøst!
I min gade er der åbnet en tøjbutik, med meget dyrt tøj og meget dyre sko. Jeg har ikke rigtig turde vove mig derind. Det er alligevel out of my league.
Hele sommeren har jeg dog flere gange fået øje på de her røde laksandaler med gulddetaljer, som bare har stået og skinnet på mig, hver gang jeg er gået forbi.
For ca. 14 dage siden var der et mylder uden lige i butikken og jeg ser et skilt med “Alle sko og sandaler 300 kr”. Og der står de så. Jeg går ind og rører ved dem og vender dem om. Str 41. Jeg prøver dem og de sidder perfekt. Det er ikke vandresko. De er på ingen måder praktiske. De er fine! De er dame-fine! Derudover, så er shoppingoplevelse helt ud det sædvanlige, da de er sat ned fra 2300 kr. Dvs jeg sparer 2000 kr. Et svimlende beløb når nu de absolut dyreste sko jeg nogensinde har ejet, er et par 20-hullers Dr. Martens til 1600 kr, men et køb jeg dog har kunnet forsvare, da de nu har holdt i 5 år og still going strong. Altså et køb hvor pris og kvalitet hænger sammen. Tror næppe at disse sandaler, vil kunne holde mere end en sæson, så jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvem der kan finde på at betale fuld pris?

Paul Smith sandaler sat sammen med Minnie Mouse tørklæder og hjemmelavet halskæde med rød kuglekæde og blå Bambi. Blå som matcher indersiden af mine briller 🙂

5 thoughts on “Helt usandsynlige sandaler

  1. fine er de, men jeg forstår heller ikke at sandaler skal koste 2300, det er jo svimlende, kan godt forstå du er gået forbi den butik, det er lige før du skal lade prisen sidde, så alle kan se, at de altså ikke er et discountkøb:)

  2. Hehe.. Jeg fatter heller ikke at folk vil gi så meget for sådanne ting… Men nu er jeg også en Vintagepige med en fortid i tøjbranchen (så blir man herrenærrig), men de der sandaler er bare super fiiiine!

Skriv et svar

