Happy bunny absence

Jeg beklager mit larmende fravær.
Jeg har været nede og vende energimæssigt og det tager voldsomt på min psyke, når jeg ikke når en brøkdel af hvad jeg har sat mig for og hvad jeg har lovet.

Så jeg har søgt en hel del tilflugt hos min kæreste, hvor jeg slapper rigtig godt af mentalt. Han sidder og øver musik, mens jeg sidder og tegner. Lyder det ikke idyllisk? Det er lige hvad det er!

Her er gårsdagens tegning; øvelse i fluffy kaninkunst tegnet med tørpastel. Tørpastel virker bedst på ru overflader og jeg har her tegnet på noget turkisfarvet håndlavet indisk papir, som bare lå og var totalt overflødigt dims.

4 thoughts on “Happy bunny absence

Skriv et svar

