10 thoughts on “Collection complete og noget i gærde

  1. De stoffer er så lækre! Hvor er du heldig, su har sådan en hel kollektion 🙂 Er så glad for at jeg fik købt lidt af dig, som jeg kunne sy en vest til datteren af. Spændende hvad du har i gærde 🙂

  2. ihh er der så mange farver +?! nu bliver jeg helt jaloux 😉 det er jo også min yndlings! jeg har dog lige fået noget hjem idag af det også :)må jeg spørge hvor du køber dit henne ?

  3. Mange af stofferne er også "nye" og ankommer i original emballage. Så er det lidt som juleaften.Jeg køber det i England. Jeg har gennem tiden fået kontakt med nogle engelske krejlere, som jeg så sender forespørgsler til om de har dette og hint print. 🙂

  4. ……. men det er da den møbelting som er det fantastiske. Den glæder jeg mig til at se!!! Sort/hvidt, tern, trekanter. Hvor fantastisk. Vis mere, vis mere…….

Skriv et svar

