Tapetsamling runder 100

I dag har jeg taget billeder af mange af mine tapeter. Du godeste en samling jeg har! Var slet ikke klar over at det stod så “slemt” til, men kan godt mærke at der er mindre og mindre plads i stuen.

I hvert fald har jeg rundet 100 forskellige slags!

Det er herligt herligt legetøj for en farveelsker! Nyder at finde farver som går igen i forskellige tapeter og lægge dem ved siden af hinanden. Lave farveforløb, lave konstraster, farveharmonier. Blande forskellige mønstre: geometriske med geometriske, blomstrede med flere blomstrede eller geometriske med blomstrede.
Udpluk fra en samling:

9 thoughts on “Tapetsamling runder 100

  1. Oj, oj… vilken imponerande samling du har! Jag sitter här och blirr lite grön av avund kan jag avslöja 😉 Många fina tapeter som jag skulle vilja ha rum att tapetsera dem i….

  2. HejsaHar netop opdaget din blog, og hvor er jeg i den grad glad for det. Hvor er her smukt og hyggeligt og kreativt og meget meget mere.Jeg vil glæde mig til at følge med fremover.Og et lille spørgsmål, jeg har ledt og ledt og ledt meget længe efter præcis det tapet du har i den aller nederste firkant, og så er det aller nederst til højre. Blomster i lilla/tyrkies/pink/lyserøde nuancer.Ku du må nogen måde undværre et stykke af det??? Det ville gøre mig SÅ lykkelig.Send meget gerne mail på ltjo79@hafnet.dkKH Louisehttp://mortilmernee.blogspot.com/

Skriv en kommentar